Spelletje om de dag te breken


Spelletje om de dag te breken


Inleiding
Ons project team is er achter gekomen dat het soms wel even lekker om eventjes tussen door een spelletje te spelen om je gedachten even uit het project te halen, hiervoor gebruiken we vaak het spel Rocket League. Zelf vind ik de spelletjes stress verminderend werken en helpt het me met mijn concentratie als ik daarna weer aan het werk ga.


Wanneer begin je aan een spelletje?

Ik begin meestal een spel te spelen zodra er iets is in het project wat niet mee zit en dat dan veel frustratie op levert. Natuurlijk moet je ook niet de hele dag lang een spelletje gaan spelen maar dan 30 minuten tot een uurtje.


Teamwork

Ons project team gaat vaak samen het spelletje spelen hierdoor kunnen we aan teamwork werken en is het ook leuker om samen te spelen. Zelf heb ik ook gemerkt door dit spel te spelen de band in ons team sterker is geworden en dat we het als team ook buiten het project om leuk met elkaar kunnen hebben.

Reacties

Populaire posts